Fredag - Engelskklase

Idag var det äntligen fredag och sista skoldagen för veckan. Idag fick vi göra en engelskklase (Brudbukett).
Det var första gången jag gjorde en sån brudbukett men det var roligt för man fick sitta och pilla =) 

Först gjorde man "klasen" som hängde ner, genom att linda blommor på 2 ståltrådar. Sen satte man fast klasen på brudbukettshållaren och satte dit mer blommor så att buketten blev hel.

När vi hade slutat tog jag bussen ner på stan och gicvk och köpte en adventsljus stake på guldfynd =) 

Ikväll har jag bara haft mys med älsklingen som kom hit idag =) Vi ska väl se film en stund nu.
Hoppas alla får en bra helg!

 


Klasen i början..


Färdiga klasen på min stökiga bänk..


Färdiga buketten =)


Ljusstaken..


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju jätteduktig syrran :) Hoppas att ni har en trevlig kväll! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback