Grundskoledag 2 - Torsdag

Idag var det då den andra grunskoledagen och den sista för den här veckan. Idag var vi bara 5 st i klassrummet och jobbade. Vi gjorde begravningsdekorationer, man fick välja mellan hög och låg. 

Jag gjorde 2st höga begravningsdekorationer med bland annat oranga rosor i. (Bilder kommer längre ner)
Har för övrigt varit trött hela dagen trots att jag sov en halvtimme för länge i morse.

När jag kom hem så gjorde jag en färgtoncirkel som jag ska ha i skolan och sen har jag suttit här ett tag.
I kväll blir det nog bara lugnt ska väl siotta här o kanske börja plugga på lite religonsuppgifter inför provet nästa vecka o så ska jag kanske börja läsa igenom hemtente uppgifte till Arbetssätt & lärande.


Första begravningsdekorationen..


Andra begravningsdekorationen ..

Kommentera o skriv vilken ni tyckte var finast av mina dekorationer 1 el 2?


Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker 1:an men de var jättefina båda två!! :) puss

Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Jag ser ingen skillnad.. Ettan ser ut som tvåan fast en förstoring. Dock fina.



Kram <3

2009-11-13 @ 19:06:48
URL: http://sandra90.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback