Måndag - ...

Idag har det inte hänt mkt, var hemma från skolan för hade feber i morse. Sov på förmiddagen sen städade jag lägenheten nu i eftermiddag.

Imorgon är det grundskoledag i skolan.. Lär göra kransar o "granarna" till åhaga.

Är riktigt sugen på att köpa en soffa, men får se om syster inte skulle ha kvar sina. Annars har jag hittat en på IKEA  för 1695 kr, svart.

MEN får se men har iaf kommit på saker som jag vill ha till lägenheten o inreda med längre fram...

Ska antagligen börja köpa julklappar i början av nästa vecka tror jag. Vet vad jag ska köpa till älsklingen men till syster mfl. är det inte klart än. Så får klura ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Hoppas du mår bättre idag.. <3 Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback