Onsdag - GRATTIS!

Jaha då fick man biverkningar av vaccinet o jag har ont i huvet, feber m.m
Vaknade inatt vid 4 o kunde inte somna om, hade ont i ögonen oavsett om jag tittade eller blundade.

Pratade med mamma tidigare imorse o hon berätta att om man reagerar som jag gör på vaccinet visar det att man har bra immunförsvar iaf. Så det är ju bra..

Har tagit alvedon nu så det känns lite bättre iaf. Ska nog lägga migt i sängen snart igen.

Idag fyller även VÄRLDENS BÄSTA
SYSTER ÅR!! Grattis tusen gånger om till henne, och hon är förövrigt på semester i Oman.

Imorgon ska jag antagligen på praktik om jag inte fortfarande mår dåligt då vill säga.


Världens bästa syster som har födelsedag idag <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack syrran!! Du är så gullig och du är också världens bästa syster!! :) Jag ska skicka paketet igen så hoppas vi på att det kommer fram eftersom jag har fått tillbaka det.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback