Tisdag - Nintendo wii :D

Idag är de tisdag o idag fick vi hålla på o fixa med våra dekorationer til Åhaga julmarknad. Min grp håller på med "granar".

Slutade vid 12 o då kom älsklingen o jag satte några blommor på en anna dekoration som skall vara klar tills på fredag.

Sen åkte vi hem till mig i bokade ett Nintendo wii =D O så tog vi bussen ner på stan för jag tänkte vaccinera mig mot nya influensan. Först var på fel vårdcentral..

Eftersom vi inte visste vart den andra låg åkte vi och hämtade ut Nintendo Wii  på Elgiganten + spelet Mario and Sonic at the Olympic Winter games :)

När vi hade kommit hem igen så kollade jag var den andra vårdc. låg o vi åkte dit, men självklart kunde dom inte skriva in mig där då pappa inte hade skickat in ett papper *suck*... Så vara bara att åka hem igen o ska dit på torsdag igen o förhoppningsvis vaccinera mig på fredag.

När vi kom hem pluggade vi in wii´t o spelade lite men va inte direkt lätt tkr jag, men roligt :D

Nyss var jag med älsklingen till hans buss o nu ska jag ta o skriva på min hemtenta.


Nintendo wii :D


Ett roligt spel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback