Onsdag - Prov o glömd nyckel..

Idag var det Religonsprov som faktiskt gick rätt bra =) Var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara.
Sen var de naturkunskap med den virriga läraren o sen Arbetssätt o Lärande. Där skulle vi göra klart våra hemtentor men självklart kunde jag inte logga in på datorn i skolan...

Sen märkte jag att jag hade glömt hemnyckeln imorse så var bara o sätta sig o ringa.. Som tur vara kunde jag vara kvar i skolan o göra klart en blom dekoration som endå skulle vara klar tills på fredag..

Kom in vid 16 tiden hemma o sen dess har det varit rätt lugnt har skrivit klart hemtentan o skickat in o så spelat lite wii =) Synd bara att jag har sjukt ont i höger arm nu..

Imorgon är det praktik som gäller men ska gå lite tidigare så jag kan skriva in mig på vårdcentralen efetrsom jag ska vaccinera mig. Förhoppningsvis får jag vaccinera mig redan på fredag..

Nu ska jag ta en kopp te och kolla vidare.


Blä för glömda nycklar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback