Tisdag - Vaccin...

Idag var det skolan som gällde, o i dag var den en grundskoledag igen. Vi gjorde nästan klart våra "granar" till Åhaga och så dekorerade jag min kransar som jag hade lindat =) Ska väl linda fler i morrn med...

Efter skolan mötte älsklingen mig o vi tog bussen till stan i regnet så att jag skulle få vaccinera mig mot svinis.
Det var rätt lång kö och jag vart rädd att vaccinet skulle ta slut så att jag inte skulle kunnna få vaccinet. Men efter c:a 1 timme var jag vaccinerad o klar o det kändes mindre än jag hade trott. Nu är jag dock alldelles öm i armen så får vara lite  försiktig bara.

Ikväll har jag inte hunnit med så mkt, har legat och sovit en stund samt pluggat lite inför naturkunskaps provet jag ska göra imorgon bitti..


Kön till vaccineringen, den fortsatte runt hörnet..


En av dörr kransarna jag gjorde, med buxbum & nobelis(gran)


Kransen med bara nobelis(gran), inte så nöjd med den men va tvungen att göra en med enbart gran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback