Dagen idag, onsdag 28 april...

Dagen idag har varit rätt bra. Först var det religions lektion där vi fick ut en uppgift där vi själva ska undersäka en sekt/samfund. Sen var det Hantverksteknik där vi gjorde corsage.. Var rätt pilligt och gick väl ok för min del!

Efter det var det lunch och då åkte jag upp till lägenheten för att kolla upp lite saker. Sen var det dags för bild o form lektion där jag hann klart med en färgkarta. Nu är det bara 1 kvar :D Dagen avslutates ute på idrottslektion i duggregnet. Vi gjorde typ inget så var bara drygt. Först skulle vi passa en fotboll mellan varandra, sen skulle vi kasta frisbee o sen nån lek med frisbee..

Efter skolan åkte jag ned på stan där jag kollade runt innan bussen gick. När jag precis hade satt mig på bussen o väntade på att den skulle köra hörde jag nåra psyksjiuka personer som skrek åt varandra. En av dem, en kvinna var väldigt arg men ena sekunden satt hon o log för sig själv innan hon börja skrika på killen igen :S

Väl framme i Alingsås regnade det också så tog bussen hem till Robins familj och där följde jag med hans föräldrar och ena syster till Maxi för att handla lite.. Själv köpte jag bara deo och tekakor.

Nu i kväll har ja suttit med dokumentationer och sen gjorde jag iordning potatis nyss som ska vara i min matlåda imorrn på praktiken.. Men nu är jag jätte trött så ska väl avlsuta.. Kommer ett snabbt inlägg mewd vad jag shoppade idag med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback