Dagens lista..

Här kommer en lista..

BLANDAT OM MIG
namn - Elin Anna Maria Gullberg
födelsedag - 1 december 92
hemstad - Storvreta
ögonfärg - Blå
hårfärg - Mörkbrunt
längd - 179cm
höger/vänsterhänt - Höger
civilstatus - Upttagen med Robin <3
ovanor - Svårt att slita mig från datorn
stjärntecken - Skytten
är dina föräldrar skilda - Jopp..
svagheter - Kommer inte på nån
rädslor - Att gå ensam i på kvällen, äckliga kryp
mål för året - Klara skolan och försöka få körkort
det första du tänker på när du vaknar? - Robin <3 <3
går du och lägger mig - Blandat
den upplevelse jag saknar mest - Spanien <3


FAVORIT
mat - Tacos/fajitas och grillat med tzatsiki
sport - Innebandy och slalom
djur - Hund o katt
glass - Strawberry white o Ben&Jerry´s
godis - choklad <3
låt - Flera
helgdag - Julafton = Myys <3
årstid - Sommar och vinter
tandkrämssmak - Mint
radiostation - Rix fm o Lugna favoriter
smör - Bregott


HAR DU NÅGONSIN
rymt hemifrån - Beror på hur man menar
skolkat - Mjoo
sovit utomhus - I tält ja..
gråtit i skolan - Mmm..
spytt i skolan - Inte vad jag minns..
velat bli modell - Ja..
sett en död människa - Nej
druckit alkohol - Ja
använt droger - Nej
ätit sushi - Ja


KAN DU
gå ner i split - Nope
skriva med båda händerna - Ja men blir inte snyggt
vissla - mm
blåsa en bubbla - :S
rulla din tunga i en cirkel - mm
ha dina ögon i kors - ja
nudda tungan med näsan - Nope


VEM VAR SENASTE PERSONEN
du nuddade - Robin <3
du pratade i telefon med - Mamma
du msnade med - Mattias
du kramade - Robin <3
du skällde på - Min idrottslärare, men sa snarare till..


SENAST DU
skrattade - Idag haha
grät - lördagsnatt vid branden
såg en film - Lördag
tuggade tuggummi - Förra veckan
drog ett skämt - Vet ej
sjöng en sång - Vet ej


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - Noope
använt droger - nej
shoppat - Ofc! Så underbart nöje!
skejtat - Nej
bakat - Säkert
motionerat - Jaa, senast idag.
solat - Japp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback