Fredag - Shopping..

Igår orkade jag verkligen inte blogga så får bli ett inlägg idag istället..

Igår natt sov ja superdåligt så var super trött underdagen, vid 14 gick jag o Robin med syrran och hämtade sötnosen William på dagis =) Sen lekte vi med honom o så. Han gillar verkligen att se Playhouse Disney på tv o va helt inne i tv´n när han kollade.

Nä'r det var dags för kvällsmat ville han sitta i mitt knä och äta så det fick han =) Han fick köttbullar o spaghetti o vi andra åt tacos. Var en rolig dag iaf o kul o va med småbarn eftersom jag väldigt sällan är det.

Idag sov jag lite längre och vaknade rätt utvilad. Strax före 11 togv jag bussen in till stan för o sola, kolla i affärer o hämta kläder åt pappa som han hade hängt undan. Var super skönt att sola o bara få lite värme. Strax efter 12 åkte jag, pappa, Anki o Clara o shoppade. Jag köpte 3 saker, jeansjacka i bikersmodell, puma skor och färgglad klocka =) O pappa var så snäll så han betalade både skorna och klockan :D

Sen har jag tagit det lugnt, ätit middag o suttit här..

Imorrn blir det att packa ihop sakerna o ta det lugnt innan hemresan på kvällen.. Denna lov veckan har gått för fort!!

Ska se film med älsklingen nu iaf =)




Kommentarer
Postat av: yrla

varför har du typ inga bilder på dig i din blogg? :o

Postat av: Emma

Tack ja den vart rätt bra trots att den är "färdig" från början :) Tror du det blir fint med dessa saker som jag har tänkt? Nä ibland får man inte ner så mycket.. men huvudsaken är ju att man blir mätt! Fina saker från thuns :) Kram

2010-04-11 @ 00:16:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen
Postat av: *Em

hej, haft en trevlig helg? :)

2010-04-11 @ 15:15:46
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback