Fredag - Trött....

Är så sjukt trött nu.. vart uppe sen 05.45 imorse.. Dagen i dag i skolan innehöll både textning (Kalligrafi) och att göra egen begravningsdekoration.. Hade helt underbara färger i min! Kommer upp bilder imorrn och då ska jag passa på att lägga upp ett par andra bilder med tänkte jag..

Imorse när ja gick till bussen regnade det, sen sken solen, o sen efter lunch haglade det lite o så sken solen igen efter en stund.. Helt sjukt väder, rätt jobbigt eftersom man inte vet hur man ska klä sig! Jag och robin cyklade till Maxi o på tillbaka vägen blåste det som sjutton! Så drygt när det stormar.

Ikväll blev det god mat som jag och älsklingen gjorde iordning ; Kycklingfiléer med vitlök och rosmarin marinad och klyftpotatis samt tzatsiki o vitlöksbröd! Till efterrätt hade älsklingen köpt Almondy tårta som han bjöd på...

Imorgon har vi bara en sak inplanerat, och det är att vi ska till badhuset och simma :) Ska bli skönt att röra på sig. Känner hur kul det är att träna i olika former nu!

Till kvällen imorrn ser vi säkert film eller hittar på nått annat mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback