Måndag - Påskhelgen..

Har inte blivit något blogganded för min del nu under påskhelgen, har haft nånting att göra hela tiden! Tiden har bara sprungit förbi men har haft trevligt och roligt med!

I lördags - påskafton började dagen med några timmar på tåg för att komma hem till Uppsala =) Var rätt lugnt så blev ingen jobbig resa :) Sen under dagen var de halvlugnt men sen på kvällen åkte vi o träffade nästan hela släkten och åt mat hos farmor o farfar =) Supergod mat som vanlig och farmor måste hållit igång länge för att fixa allt!

Igår - annandagpåsk började med lite sovmorgon. Sen åkte vi till stan för att hjälpa
syster med pojkvän att införskaffa nya innerdörrar till deras lägenhet! När vi stod o väntade utanför affären hittade pappa ett par Ray Ban solglasögon. Sen var det in och kolla dörrar o tapeter för min del. Sen när vi kommit hem till syrran o skulle lasta av märkte vi att en av dörrarna hade gått sönder så vart bara att åka tillbaka och byta dörr. När vi äntligen var tillbaka i lägenheten igen så var dörrarna för korta .. Så typsikt.

Efter det var det att hämta upp Ankis dotter Clara =) O så åkte vi till rusta för o kolla runt. passade själv på att kolla tapeter där med men  hittade inte så mkt.. När vi var klara där åkte vi till Willys o handlade lite mat inför kvällen. O innan vi åkte hem till pappa igen hämta vi upp deras hund Zorro =)

Blev god mat på kvällen men innan det såg jag o Clara på American Pie - Book of Love =) Så sjuk film xD

Idga har det bara varit lugnt o skönt.. Tyvärr snöade det under förmiddagen så jag o älsklingen gick inte ut på någon promenad som vi tänkt. Nyss kollade jag på första delen av Flickan som lekte med elden.. Riktigt spännande..

Hoppas det blir bättre väder imorrn så man kan ut på promenad.. Hoppas alla har haft en bra påskhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback