Söndag - Slut på ledigheten =(

Jahapp så har lovet gått då.. O imorrn är det skolan som gäller, säger bara blä!

Igår var de halv stressigt skulle packa o äta o så innan vi skulle med tåget på kvällen.. Men resan gick bra och vi var framme i tid, men hade ingen ork kvar för bloggning så därför skriver jag nu istället. Igår var sista dagen Uppsalascentral skulle vara den gamla samt sista dagen man gick över spåren för idag invigs nya stationshuset och gångtunneln under spåren.

Idag har det varit helt underbart väder och solen har värmt <3 Tog en promenad på förmiddagen med älsklingen o gick in på Gina o köpte en tunika/klänning. Sen gick vi till maxi o köpte varsin kycklingsallad till mat..

Lite senare gick vi till affären o köpte glass o så satte vi oss på några gungor i solen o åt. Efter det gick vi hem till älsklingen o vilade nåra timmar innan det var dags att gå till stationen igen för att jag skulle åka hem.. dock hade vi gått 1 timme för tidigt så vi fick sitta o vänta.. Satt bakom nån konstig gubbe på bussen och var faktiskt lite halvrädd, men det gick bra iaf.

Kollade stegräknaren nyss o idag har jag gått hela 12761 steg =) Känns bra iaf. Tyvärr har jag fått ett jävla skavsår av nya skon på vänsterfoten.. Men hoppas det försvinner snart.

Imorrn är det ju skola igen o då e de bild o form o sen exponering/hantverksteknik tills kl 15.30.. Känns inte som att morgondagen kommer vara så jätte kul direkt. Efter skolan ska jag väl gå hem o plugga antar jag ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback