Tisdag - För trött

Har varit för trött de senaste dagarna för att orka blogga, men nu är jag tillbaka igen och jag tänkte skriva lite om de senaste dagarna.

Söndag : Vi gic in till stan och jag letade efter bikini. Hittade en snygg svart på lindeex som jag la undan så jag fick tänka lite på saken. Sen letade vi efter shorts till Robin och han hittade ett par riktigt snygga som han köpte direkt =) Sen åt vi kinabuffé, den var god men den slog endå inte Uppsalas Dragon Palace ;)

På kvällen tog vi det lugnt och såg parlamentet på tv.

Måndag;Igår : Dagen började som vanligt vid 05.45.. Gick till bussen som gick vid 7 och kom till skolan strax före 8. Dagen började med bild och form och jag målade färgkartor. Efter lektionen hade vi rast och sen Hantverksteknik. På hantverks tekniken fick jag veta vad jag har kvar att göra i kursen och jag blev glatt överraskad över hur lite saker det var! Lyckades göra klart min begravningsdekoration och en formalbukett =D

När jag kom med bussen till Alingsås gick jag till Lindex och köpte bikinin jag hade lagt undan :)

Idag: Upp tidigt och iväg till bussen.. Var rätt grått ute så man blev inte direkt så jätte pigg av vädret.. Men men, det var inte kallt iaf :D I skolan var det först svenska B där vi skulle börja med ett miniprojekt som ska vara till slutet av terminen. Vi drog varsin lapp med ämne och jag fick Hippiekulturen :) Ett bra ämne iaf och intressant!

Efter svenskan var det hål för min del och jag åpkte upp till lägenheten för att hämta lite saker. Såg då att handledar tillståndet för att pappa får köra med mig hade kommit. Efter jag varit i lägenhetn som fortfarnde stinker helvete åkte jag newr till stan och letade väska! Har ju gått runt med kasse nu varje dag och fick låna en väska av robinssyrra.. Men ville ha en egen så det blev ett köp! Köpte också ett snyggt linne på H&M!

Efter den långalunchen/Hålet gick jag till badhuset för att simma på idrottslektionen. det gock bra och behövde inte vara där så länge. Åkte sen tillbaka till skolan för att ha samhällskunskap, där gick vi igenom liberalismen och jag hade askul!

Tog bussen vid 15.30 till Alingsås och sen dess har jag mest slappat. Gjorde klart lite dokumentationer iaf :D

Bilder på det jag har shoppat kommer i ett inlägg för sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback