Tisdag - Solning, promenad och thaimat..

Dagen idag har varit händelserik och bra =) Dagen började med att ta det lugnt framför tv:n, sen blev det soligt ute så jag och älsklingen gick ut på promenad =) Var riktigt skönt att komma ut i vårsolen!

Efter vår promenad blev det att ta det lugnt igen o äta lite lätt lunch. Efter det så hämgtade jag in posten och där hade mina nya kläder kommit samt 2 dvd filmer. Vi tog 14.40 bussen mot stan och när vi kommit dit gick vi och solade =) var helt underbart o var super länge sen sist jag gjorde det!

Efter solningen blev det att kika lite i affärer innan vi gick till Dragon Palace för middagsbuffén =) var super gott verkligen, och blev väldans mätt!

Efter maten kollade vi på Åhlens och då hittade jag sommarens solbrillor för min del :D När vi skulle gå på bussen var det knas med busskorts apparaten så ja gick vidare o då skällde typ idiot busschauffören ut mig :@ Säger bara fyfan, man kan inte bara skälla ut folk så. Så detta ska ja anmäla till bussbolaget, för det är inte okej bemötande.

Nu i kvälll har jag suttit o kollat på första säsongen av en annan del av köping! Ska väl kolla runt lite innan det blir sängen!


Nya solbrillorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback