Torsdag - Praktik dag = Lugnt och stressigt!

Dagen började lugnt och jag fick verkligen sova för en gångs skull! Vid 10 började som vanligt praktiken och jag började med att plantera paprikor o chili. Sen vid 10.50 blir det typ panik för min handledare, tydligen var det en begravning 11 som hon glämt av så vi kastade oss i bilen o for dit med blommorna.. Kom dit 10.59 o hon hann precis lämna blommorna!

Resten av dagen var blandad o i slutet var det så lugnt att jag fick gå hem en halvtimme tidigare.

Fikade när jag kom hem och sen blev det lugnt innan kvällsmaten.. Efter kvällsmaten duschade jag lite snabbt och sen cyklade jag o Robin till Maxi.. Sen har vi sett "Familjen Bernadotte" på 4:an..

Imorrn är det Almåsdagen på skolan mellan 8-15.. Kul att jag kommer hem senare på grund av det.. Ska binda buketter och springa runt o kolla på olika aktiviteter o så ska vi tydligen få mat ute o få smaka nån bakelse..
Ska iaf se till att hinna med bussen 14.30 även om ja får frånvaro...

Imorrn kväll blir det nog mys med taco!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback