Torsdag - Praktikdag =)

Idag har det som varje torsdag varit praktik =) Skönt att komma utanför skolansväggar och göra nått annat.

Var super bra väder idag, men tyvärr blåste det lite kallt.. Fick blandannat göra handbuketter, bordsdekorationer och binda vanliga buketter.

När jag slutade kom älsklingen och mötte upp mig och gick med mig till bussen =) Väl framme i Borås gick jag hem istället för att vänta 10 min på att bussen skulle komma. Var hemma innan bussen som jag isåfall skulle åkt med kom.

Imorrn är det ledigt för min del och dagen kommer ungefär se ut så här: Simma på morgonen/förmiddagen, Städa, Arbeta med skoluppgifter, Möta älsklingen vid bussen och tvätta.

På kvällen imorrn lär vi se nån film och bara mysa. Själv ska jag snart sova, är alltid så trött efter praktiken.

Glöm inte att kolla inlägget under där jag visar min outfit för dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback