Måndag - Ny vecka, nya planer :)

Så var det ny vecka då, nästa veckan början skolan. Jag undrar vart detta sommarlov har tagit ivägen. har ju haft ledigt i över 2 månader nu! Så sjukt att 2 månader kan gå så himla fort.

Idag sov jag till 11.30 o sen kolla ja in paketet från cdon. Har läst 100 sidor i Eclipse och sen har jag åkt till farmor och farfar en sväng med pappa och Robin. Regnet har öst ner och en stund så åskade det rejält. Har känts som höst nästan och snart är väl hösten här antar jag.

Imorrn blir det en sväng till syrran som ska få hjälp av pappa att montera dörr, sen ska vi storhandla på Maxi.
På onsdag blir det Grönan besök :D Ska bli grymt kul, åker dit med pappa, Anki, Robin, Clara och Hanna :) Ska åka hur mycket som helst!

Nu ska jag platta håret och sedan väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback