Monsunregn och sol?!

Dagen började runt 8.30, men tog inte bussen förräns kl.10.10. Köpte parfymen i stan o kollade lite annat med. Trodde sen att bussen till skolan gick en viss tid men icke.. Var bara att skynda  sig till skolan o kom samtidigt som nästa buss kom. Men men, försenad var jag iaf. Som tur var gjorde det inte så mycket.

Väl på lektionen började regnet ösa ner, såg ut som monsun regn. Efter den lektionen var det dags för samhällskunskap och då började det plötsligt att spricka upp ute. Blev rätt förvånad eftersom att det skulle regna hela dagen. Samhällslektionen gick bra iaf, o efter det var det en kort rast.

Sen var det dags för sista lektionen, Naturkunskap B. Skulle göra labb med Anton, skit skoj för vi klanta oss i början så vi garvade en hel del. Tillslut fick vi kläm på det o nu är det bara räkning kvar att göra.

Efter den lektionen gick jag till en dator på biblan o skrev lite blogg o kollade allmänt på nätet. Vid 16.30 kom pappa och jag körde hem. Skönt att köra igen och det gick över förväntan bra trots all trafik.

Väl hemma blev det duscha och sen äta mat. Efter maten skrev jag klart engelska uppgiften som ska va klar på torsdag. Så då tar jag med den till skolan imorrn istället =) Skönt att få undan lite o slippa göra det i sista minuten.

Har nyss kollat på Fortet som snart är slut, sen ska jag se ett program online som gick samtidigt som fortet.

NU ska jag se det sista på fortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback