Onsdag - En nöjesfylld, galen dag på Grönalund :D

Dagen började med att göra sig klar samt äta lite frukost. Sen åkte vi till stan för att ta tåget till Stockholm. Det gick smidigt och bra, och när vi var framme blev det pressbyrån för att köpa biljetter till bussarna.

Tog en fullproppad buss till grönan och väl där var vi glada att vi förköpt allt, var bara att gå in och hämta ut åkbanden. De som stod i kön måste ha stått minst 45 min.

Väl inne blev det massor av åkande :D Sprang runt överallt. När vi åkte katapulten kändes det as äckligt, för när man sköts upp så kändes det som kroppen blev kvar på marken o sinnet följde med upp. Sen när man väntade på att få åka ner så hade vi utsikt över hela grönan.

Blev lätt lunch med chips och kyckling, och sen ännu mer åkande :D

Efter mer åkande blev det middag o sen åka igen. När vi skulle hem kändes det som man ville stanna kvar ännu längre trots att vi hade varit där 10 timmar!!

Väl hemma var vi sjukt trötta och jag orkade inte blogga, avslutar med lite bilder från dagen på grönan!


Jag, lilla söta Hanna och fina Clara :)


De galna häxorna Clara, Robin, Hanna och Jag :P

Mer bilder finns på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback