Onsdag - Halva dagen gjord..

Då var halva dagen gjord, började 10.30 med samhällskunskap. Var bara 4 stycken där, började med lite demokrati. Har gått igenom det innan så jag kommer nog inte ha några problem med den delen av kursen iaf. Sen var det lunch. Efter det Naturkunskap B, där går jag med 4 personer jag känner iaf.

Nu har jag hål medans de övriga har Religion A, hade ju det förra året så..

Efter detta hålet så är det Geografi till 16.05 och sen slutar vi. Det regnar ute o jag tog inte de bästa kläderna, klänning, leggins och kortärmad jeansjacka. Fick springa över till Matsalen när jag skulle äta. Var ju fint väder imorse ju när jag skulle åka!!

Nu ska jag väl kolla vidare innan jag ska gå till lektionen, lär väl blir ett inlägg ikväll med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback