Söndag - Besök hos faster :)

Dagen började tidigt idag, redan 08 klev jag upp. Kände mig då som en zombie men man vill ju gärna hinna vakna innan man ska iväg.

Åkte till stan och plockade upp Ankie, Clara, Hanna och Zorro. Sen lämnade vi Zorro hos Ankies mamma och åkte sen vidare mot faster Malin :) Stannade en sväng i Västerås och köpte oss varsin barnhamburgare eftersom vi hade hunnit bli lite hungriga. Därefter åkte vi vidare.

Väl framme fick vi träffa de super söta katterna och gå husesyn, har ju inte varit där tidigare trots att de bott där i 6 år(!!). De hade verkligen jätte fint och mysigt!

Därefter blöev det lite fika innan vi åkte till stallet. Hämtade in hennes 2 hästar samt 1 till häst som var där över sommaren. Var själv lite avaktande ibörjan mot dem, men den ja skulle rida på var jätte snäll och lugn, så jag borstade den lite och hjälpte till att sadla den.

Därefter började Malin, Clara och Hanna rida, den hästen som jag skulle rida på efter Hanna hette Ninja och var mörkbrun/svart, det var den hästen som ej var Malins egna.

När jag väl skulle rida giock det bra, Ankie gick med och det var läskigast i början innan man slappna av. Men när man började slappna av var det mysigt!

När vi sen hade ridit klart åkte vi tillbaka den lilla biten till deras hus och där hade hennes sambo gjort underbar mat, grillat kött med potatissallad samt tillbehör!

Efter en stund började hennes sambo´s släkt rulla in eftersom att hon och en i sambons släkt fyller och har fyllt år, så blev massor av gott fika.

Åkte hem strax efter 19 därifrån. Var dock inte hemma här förräns 21.30 då vi skulle hämta Zorro o så.

Bilder från dagen kommer imorrn då ja inte orkar ladda in dem från kameran idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback