Tisdag - Körning och handling

Dagen började i skaplig tid och var väl lite trött eftersom jag somnade lite sent..

Körde hem till syrran där pappa hjälpte dem att sätta upp en dörr, medans var jag o älsklingen en sväng till Gränby C. Köpte inget men kikade runt, sen gick vi tillbaks. Blev kvar ett tag till och fick fika :)

Sen körde jag till Maxi där det blev mathandling. Fick även ett flerämnesblock, som blir perfekt när skolan börjar igen. Så slipper man släpa massor av olika block..

Väl hemma åt vi och sen cyklade jag o Robin till farmor o farfar och hämta deras post.

Har också hunnit med att boka biljetter och åkband till Grönan :) Ska ju dit imorrn :D Ska bli riktigt roligt med tanke på att jag inte har vart där på 5 år (!!!).

Nu ska jag kika lite mer samt göra mig klar för sängen så jag orkar med dagen imorrn :D



Kommentarer
Postat av: Louise

Vi har redan provat det och det har inte fungerat. De lovade både min mamma och Dennis pappa att de skulle sänka hyran för September, men det har de inte gjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback