Tisdag - Ovärd dag i skolan

Dagen började strax innan 8, bara att göra sig klar o så. Började vid 09.30

Hade simulering först (as tråkigt), skulle typ låssas va olika länder i grupper o bnestämma om miljöfarligt avfall... Sen var det "festplanering" blev väl inte alltför mycket planerat eftersom att de kom o berätta om individuella valen som börjar imorrn.

 Var tvungen o ändra en kurs o så på expeditionen så dit gick jag med Lisa, Diana kom sen också. Väntade typ 1 timme för o komma in till rätt person, väl inne tog de typ 2 min!!

Sen skulle de va fika dags o vi gick dit, var där nåra minuter innaqn jag tog bussen mot centralen o sen bussen hem. Riktigt skönt att komma hem, gick direkt in i duschen. Var så äcklig luft i dag så man ville bli lite fräschare iaf!

Har nu under eftermiddagen/kvällen sett lite serieavsnitt och sen storhandlat. Köpte jätte goda äpplen och hårfärg bland annat. Ska färga håret imorgon tror jag, men får se hur det blir.. Måste ha orken till det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback