Torsdag - Städat och myst!

Dagen började med fint väder så jag gick upp och drog på mig städkläder, åt lite frukost och sedan blev det städning hos J. Gick bra och väl hemma blev det att duscha, så man känner sig fräsch. Blir alltid så äcklig känsla när man har städat!

Sen har jag provat en sminkning med, som blev rätt snygg. Tänkte prova lite nu innan skolan börjar så jag hittar nån bra sminkning som är snabb och enkel på morgonen. Vill ju inte behöva gå upp jätte tidigt bara för att hinna.

Sen har jag kollat sista avsnittet på säsong 1 av saltön. O sen har jag kollat massor av sminkbloggar och lagt till i favoriter. Perfekt när man behöver köpa nått och läsa lite vad de har tyckt, samt få inspiration till snygga sminkningar.

Har också gosat med Zorro (Ankies hund), han är bara sjukt söt och snäll. Imorgon ska vi passa honom när pappa och Ankie ska till Gävle, så slipper han åka bil. Men det ska bara bli kul, man känner att man har mer sällskap när han är med!

Sen funderar vi på att äta kinamat imorrn, men vi får se om vi gör det eller om vi skippar det.

På lördag är det inget bestämt och söndag är det nästan helt bestämt att vi ska åka och träffa Sandra som fyller år :) Ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback