Lördag - Fix hemma

Dagen började med sovmorgon <3 Var helt underbart efter en vecka med tidiga morgnar varje dag!

Sen efter frukost satte jag fart att göra iordning smörgåstårtorna till morgondagen. Eller ja jag la dit fyllningarna, sen blir det att dekorera dem imorgon. Blev iaf 1 med skagenröra och mjukostfyllningar och en med leverpastej och mjukost + skinka till fyllning.

Sen gjorde jag dumlefluff till morgondagens tårta. Efter det satte vi fart att skotta garageuppfarten, hade ju kommit ännu mera snö!

Vilade och satt vid datorn ett tag, sen kom pappa hem och vi tog tag i att städa nedervåningen. Skönt när de e rent o fräscht. Imorrn tar vi övervåningen.

När vi väl var klara åt vi middag :) Gott som vanligt och sen dess har jag bara degat vid datorn.

Imorrn blir det att göra tårta på förmiddagen och sen kommer det besök och kalaset är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback