Onsdag - Lång men lyckosam födelsedag :D

Dagen började redan kl 6 imorse.. Kändes väl inte toppen att gå upp den tiden men ibland får man ta det. Tog bussen till trafikverket strax efter 7. Fotades och skrev sedan teoriprovet för körkort! Det gick super bra, kände från början att jag skulle klara det! Nu är det bara körningen kvar!

Sen åkte jag till skolan där jag satt vid en dator en stund, sen träffade jag Lisa en stund o så var det dags för min första lektion. Det gick bra och var faktiskt intressant.

Sen var det dags för cafeteria invigning, dom hade målat om och satt in mysiga soffor o så :) Kul att de förnyar! Hoppas bara att folk kan låta sakerna vara hela nu.

Sen gick vi till matsalen och åt lite, hade sne naturkunskap där vi skulle laborera på en blöja xD Lite roligt faktiskt, men det handlar om en plast som finns i blöjor som absorberar vatten (kiss).

Därefter var det hål då jag spelade på fb, o så sista lektionen.. Geografi, sen skynda ner till bussen och åka till stan. Sprang sen till bilskolan då bussen var sen, var helt slut när jag kom dit. Körningen gick toppen och min lärare tyckte att jag körde jätte bra.

Har fått massor av gratulationer idag :) Fick även presenter 1 fin dubbelring av älsklingen samt en trisslott o av mina kusiner med familj ett halsband.

Nu fikar jag med cupcakes gjorda på - Saffransmuffins och topping av cream cheese.

Men ska sova om en stund, har iaf haft en bra födelsedag trots stressen! Fick dessutom ett besked från mitt försäkringsbolag idag ang. pengar som kändes bra.

Avslutar här nu..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snart är körkortet ditt :) Kram Sandra

2010-12-02 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback