Söndag - Kalas

Dagen började i helt okej tid. Gick upp o åt mysig grötfrukost med Robin och tände andra ljuset i ljusstaken. Sen satte jag fart med att baka tårtbotten.

Under tiden jag väntade på den vilade jag o satt vid datorn. Sen dekorerades tårtan o fylldes samt dekorerades smörgåstårtorna :) Blev riktigt nöjd!

Därefter förberedde vi med tallrikar etc. till gäster skulle komma. Det blev farmor o farfar, Emma o Johan, Mamma och så klart Robin, pappa och jag. Men vi skulle varit 4 till då faster med familj skulle komma. Men de va sjuka o vi vill inte bli sjuk.

Åt av smörgåstårtorna som alla tyckte smakade toppen :) Riktigt kul då jag gjorde på måfå + att de e första gången (antagligen inte den sista ;) ) Sen blev det tårta o kakor!

Var proppmätt efteråt o har endel smörgåstårta kvar, sitter o äter nu till middag :)

Fick fina presenter med, bla. presentkort, muggar och 1 halsduk!


Den vanliga tårtan :)


Smörgåstårta med skagenröra och mjukost i. Räkor, ägg m.m på!


Andra smörgåstårtan med leverpastej och mjukost + skina fyllning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback