Fredag - Tulpaner

Så var det äntligen helg igen då, alltid lika skönt :) Idag hade jag o 2 andra i min klass vår floristbutik så jag band en heldel tulpanbuketter, det var roligt men tillslut började man tröttna på det..

Var bla. en  skit surig kärring in i butiken, hade lust att be henne dra åt h-vete. Men självklart gjorde jag inte det..

Efter skolan väntade älsklingen på mig o vi tog bussen till Alingsås. Sen har vi hjälpt till med maten (hemmagjord pizza) och varit på maxi o handlat lite godis =)

Ikväll ska vi la se nån film o mysa och sen imorgon är det "stan" som gäller eftersom att jag vill köpa mer kläder och etc.

Tog även med en bukett med tulpaner hem till Robins familj, men har inget kort för tillfället så det får komma imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback