Lördag - Knalleland och pizza..

Idag var vi bara hemma och myste hela förmiddagen, sen vid 12 skulle jag duscha och då ringde älsklingens systrar och undrade om vi ville följa med till knalleland,så jag duschade och sen åkte vi med dem dit.
Köpte bara 1 foundation eftersom de va extrapris o min gamla var slut.. Sen blev vi bjudna på varsin munk..

Kom hem vid 16 tiden o då satte vi oss o kollade på felsms.com xD Så himla skoj sida!!!

Åt hemlagad pizza för en stund sen och nu ligger älsklingen o slumrar medans jag sitter här. Ska se film lite senare..

Imorrn ska vi först ta det lugnt och sen ska vi följa med Älsklingens familj till hans mormor o morfar på middag..



Ny foundation blev mitt kap idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback