Måndag - Första skoldagen för den här terminen..

Så var den första dagen i skolan för den här terminen avklarad. hade bild och form först timmen och då var det bara introduktion. Sen var det exponering där man skulle planera sin egna exponering.. Var inte direkt så roligt men va tvungen att arbeta med den iaf eftersom jag ska lämna beställningslista på måndag. Ska iaf göra en vårig exponering i grönt med tulpaner.. Får hoppas att det bli bra iaf..

Ikväll ska jag se tv, först blir det Familjen Annorlunda kl.20 och sen kl.21 blir det Spårlöst. Så ska försöka skriva en dokumentation nu så jag är klar med alla..

Imorrn står bland annat idrott och samhällskunskap på schemat. BLÄ säger jag bara!!!

Passar på att hissa och dissa nu när jag endå sittewr här:

Dagens HISS:
Varm dusch - Så underbart när man har varit ute =)

Dagens DISS:
Min kalla lägenhet - Usch säger jag bara fryser och endå har jag mina element på högsta nivån!


Nu ska jag sätta fart med dokumentationen så jag blir klar nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback