Måndag - Ny vecka

Då var det måndag igen då. har känt mig som en zombie hela dagen.. Somnade sent igår så fick antagligen för lite sömn.. Först var det bild och form, det gick väl ok men är super dålig på att tecka..

Sen på hantverkstekniken fick jag en genomgång av parallell stiockteknik och sen gjorde jag en parallelldekoration.. Ska göra en till imorrn.. Vet inte var resten av dagen tog vägen. Slutade vid 15.30 o då gick jag till affären och sen hem..

Har läst igenom en läxa till morgondagen bla, och har 1 kapitel i en bok som ska läsas tills i morgon.. Sen har jag påbörjat dokumentation..

Ska bara ta det lugnt resten av kvällen hade jag tänkt har endå ingen ork till nått ansträngande nu.. Har nyss suttit och tittat på kläder jag ska köpa när jag får pengar igen.. O nu sitter jag o lyssnar på en underbar låt =)


Den underbara låten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback