Måndag - Skidtillbehörs shopping!

Så var det ny vecka då, tog de lugnt på morgonen medans älsklingen va på bilskolan o pluggade teori. Sen mötte jag honom nere i stan för att köpa skidhandskar. Är väldans nöjd med de jag köpte (svarta), sen bjöd jag honom på fika medans vi väntade på bussen till Borås. Fikat blev cheesecake med hallonsås =) Det var super gott!

 Väl framme i Borås åkte vi upp till mig o lämnade grejer o sen tog vi bussen till knalleland för att kolla på skidkläder/Upjäxor åt mig =) hittade inga skidkläder, men däremot ett par sköna pjäxor köpte jag, var såna man värmer och formar efter egen fot.. Ska köpa skidkläder, stavar och skidor senare.

Därefter handlade vi lite mat innan vi åkte hem igen. Sen har det inte blivit mycket mer gjort idag. Blir kanske nån film ikväll..

Imorrn blir det nog en slappdag här hemma... Skönt att inte stressa runt varje dag.




Pjäxmodellen jag har =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback