Söndag - Skjuts hem =)

Jahapp så har helgen rusat förbi igen med en rasande fart... Snart dags att åka hem, ska få skjuts :D Så skönt att slippa ta bussen hem eftersom de går så dåliga tider på söndagar!! Idag har vi inte haft mkt att göra, har varit hemma på förmiddagen och slappat. Sen efter lunch åkte vi till maxi o köpte varsin muffins o efter det har de varit lugnt igen.. Läste lite teori för min sötnos bara <3 Imorrn är det skolan som gäller, först bild och form och sen exponering/hantverksteknik.. Ska skriva klart min beställningslista eftersom det bara 1 vecka innan det är min "tur" att exponera.. Annars lär veckan vara lugn. På tisdag ska jag väl göra några buketter som jag har i rest på håltimmen.. Och sen på fredag kommer älsklingen till mig =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Ha en fin vecka <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback