Söndag - Snö och shopping

Idag var det till en början rätt lugnt. Vid 11 tiden så gick jag o älsklingen ner på stan och kollade på kläder och jag shoppade lite.. Det blev en "rosett ring", ett vitt baslinne och 1 skjorta =)

Sen när vi kom tillbaka var det dsags för lunch, det var köttgryta. Efter det blev det dator och tv o lita allt möjligt. Sen efter kvällsmaten så fick robin o jag för oss att vi skulle dansa lite.. Och strax efter 8 skjutsade älsklingen och hans pappa hem mig =) Så skönt att slippa ta bussen, har bliviot lite som en vana nu att de skjutsar hem mig.

Imorrn är det skolan som gäller. Får se vadsom händer men slutar inte förräns kl 15.30....
Sen ska jag hem o läsa lite svenska bok och göra klart dokumentationer.

Nu ska jag kolla runt innan jag ska sova, avslutar med bilder på det ja handlade idag samt på tulpanbuketten..



Skjorta från MQ, Ring och linne från Gina Tricot :)


Ringen..



Tulpanbuketten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback