Fredag - Håltimme..

har haft min förstalektion för dagen som gick bra och  lärde mig en heldel, nu sitter jag i bibblan och  väntar på att Diana ska komma hit. har håltimme till klockan 13, så vi  ska äta lunch och passa på att jobba m ed projketarbetet som det inte har blivit mycket gjort med på ett tag..

Sen är det psykologi lektion och efter det är det äntligen helg <3 Känns underbart o få vila ut sig, har dessutom ont i ryggen idag så får se hur jag mår när jag kommer hem helt enkelt.

Ikväll ska vi väl som vanligt ha det mysigt med godmat och kanske se en film, har även cheesecake kvar sen gårdagen så lär äta det som efterrätt  ^^

Imorgon får  vi se vad vi hittar på helt enkelt. Kommer väl alltid på nått som behövs göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback