Tisdag - Kyla och puben..

Dagen började tidigt, tog bussen till skolan och hade tråklektionen estetisk versamhet :( Hatar verkligen det, har bara 4-5 lektioner kvar av kursen som tur är..

Sen var det håla då jag umgicks med Lisa och Hanna.. Åt sen lite av den smaklösa, äckliga lunchen innan det var dags för svenska lektion där jag skrev klart min insändare och började klura på en nyhetsartikel tills nästa gång..

Efter det var det dags för sista lektionen för dagen, Historia. Skulle redovisa där o som vanligt blir man lite nervös men läraren blev väldigt nöjd så det var ju bra det!

Åkte ner till stan och bokade in körlektioner på bilskolan, blev Norlanders jag ska köra på.. Har bokat 5 dubbel lektioner, ska bli skönt att få det gjort!

Efter det träffade jag älsklingen och vi köpte julklapp till mammsen :) Hoppas att hon blir nöjd men det tror jag! Kikade även på julklappar till lite annat folk, men köpte inget.. Men nu har jag iallafall avklarat 2 personers julklappsinköp. Känns rätt bra!

Sen gick vi till O´Connors och inväntade pappa, Ankie och Eric. Fick vänta ett tag ute i kylan. Blev riktigt kallt efter att solen gått ner!

Väl inne var det att äta av buffé och prata.. Var riktigt trevligt, kul att man fick komma in ja menar dom har ju 14 års gräns ;) Fick se 3 tjejer som dansade irländsk dans, säger bara wow!

Imorrn blir det skolan igen, sen åker jag väl hem med pappa o så ska jag plugga lite matte inför provet på torsdag..


Kommentarer
Postat av: Sandra och Levicia

Vi saknar dig och Robin :) Kram<3

2010-11-17 @ 14:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback