Tisdag - Snöstorm :)

Dagen började tidigt, tog bussen till skolan... Väl där får jag veta att lektionen är inställd och mina kompisar skulle inte komma förrän efter 2 h.. Kul.. Satt o kolla på youtube på ipoden när jag såg Lisa..

Hon hade tydligen haft prov o var klar så fick sällskap av henne och senare också Hanna.. Åt lunch (som va äcklig) och sen sattes det fart med historie powerpointen tillsammans med Diana..

Hade svenska och sen var skoldagen slut, då hade det redan börjat snöa endel.. Tog bussen ner på stan och gick till stationen. Hade tur då min buss hem var i tid, det började hela tiden snöa mer.. Väl hemma var de ett lager på backen.. Satt inne typ 2 timmar och sen när vi skulle skotta uppfarten var det mer än 1 dm snö! Mysigt är det iaf, men hörde att de är stora problem med busstrafiken.

När pappa kom åkte vi till maxi o handlade mat, var typ folktomt då de var klass 2 varning och man uppmanades hålla sig borta från vägarna. Väl hemma blev det mat och sen har jag pluggat.. Nu dricker jag lite glögg och äter pepparkakor :)




Snöstormen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback