Torsdag - Lång dag, packning..

Dagen har varit lååååång! Klev upp tidigt och åkte till skolan där jag hade lektionerna, lyckades göra klart en svenska uppgift som var till nästa vecka samt en engelska uppgift som skulle vara klar imorgon. Känns toppen att slippa stressa med det. I helgen måste jag ta med mig Naturkunskap och plugga igenom tills läxförhöret på måndag, men jag kan det mesta och det är väldigt logiskt.

Hade matte prov som gick sådär, i värsta fall gör jag omprov. Har ju iallafall försökt!
Blev hämtad av Robin och sedan skjutsade vi pappa och hans arbetskompis till stan innan vi åkte hem.. Har sen hunnit duscha, äta mat och packa det mesta plus att jag har hunnit med lite andra små saker.

Ska väl ta och packa ner det sista nu och sen platta håret. Imorrn ska vi göra matsäck och möta pappa och Ankie i stan sen ska jag köra ca 30 mil :D Känns kul att få köra på "okänd mark", känner ju till platserna men har aldrig kört där.

Bäst jag sätter fart nu, blir kanske en liten uppdatering imorrn annars skriver jag nog på söndag kväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Rätt inställning :) Man kan inte göra mer än att försöka. Kram<3

2010-11-23 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback