Måndag - Träning + skola = Trött....

Är så sjukt trött för tillfället. Började dagen med att göra mig klar o sen gå till bussen, när jag nästan är vid busshållplatsen börjar det självklart att regna!! O självklart tog jag inte den bra jackan eller paraply..

Väl inne i stan skyndade jag mig till Friskis för att bli så lite blöt som möjligt. Tränade en timme och sen gjorde jag mig iordning för skoldagen. Tog bussen dit och första lektionen var Geografi. Sen var det Samhällskunskap där vi fick veta att det skulle vara nån debatt i matsalen i onsdag och att vi skulle rösta i skolvalet på fredag.. Därefter sprang man då o bytte böcker för att sen ha Naturkunskap B.

Efter Naturkunskapen väntade jag i biblioteket vid en dator tills pappa kom och jag fick köra hem. Väl hemma blev det lite mat och därefter har jag bara vilat. Är sjukt trött efter träningen men det känns endå så underbart att ha gjort det och att man inte bara sitter still hela tiden.

Ska kolla på Nk B uppgift nu och sen ska jag väl vila ett tag till innan sängen väntar.

Imorrn ska jag först vara i skolan till 14.40 sen blir det ner på stan och gymma 1 timme innan jag ska åka med pappa och handla.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig syrran!! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback