Söndag - 1 år & 9mån <3

Dagen började rätt lugnt, duschade och kollade på tv-serier :) Lugnt o skönt!!

Pratade med mamma och bestämde att vi skulle komma dit på fika. Åkte dit och kollade på glas som kom från mormor och morfar. Bestämde vilka jag skulle ha till senare. Sen fikade vi och pratade lite innan vi åkte hemåt igen.

Väl hemma fikade vi igen eftersom att det är 1år & 9mån sen jag och älsklingen blev tillsammans <3 Älskar min fina Robin så otroligt mycket, och jag är så glad att han finns här för mig <3<3<3
 

                  
                                                         KÄRLEK<3

Vi har ätit lax, couscous och sås =) Var sjukt gott!!

Ikväll blir det valvakan, är så spännande detta val eftersom att det verkar vara väldigt jämnt mellan blocken.

Imorgon får man iaf veta ordentligt hur valet gick! Ska innan skolan beställa tid hos optikern och kolla lite på stan.

Hoppas alla får en fin kväll och kommande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback