Söndag - Städdag

Dagen började framför datorn med ett par serieavsnitt =) Dvs. en perfekt start på dagen en söndag!

Sen efter lunch röjde vi i rummet och städade så nu är det mycket renare än det varit på länge :D Imorrn ska vi ta tag i att rensa i bokhyllorna med så att det blir lättare att hitta sakerna här.

Har hunnit med att fika också och se ett par avsnitt till av serien. Just nu puttrar Kalops på spisen, så det är vad vi ska äta till middag :D Så gott ju, dessutom länge sen man åt det sist. Känns verkligen som söndagsmat eftersom att det tar så lång tid att göra.

Ska väl se nått avsnitt till innan jag går ner o kollar hur det ser ut. Ska även ta och packa träningsväskan, för jag ska träna imorgon innan skolan tänkte jag :) Skönt att fortsätta den goda vanan!

Ikväll ska jag väl mysa med min älskling och sen sova i hyfsad tid så man orkar med dagen imorgon. Ska ha 2 lektioner efter träningen.. Tur dock att det blir en förkortad skolvecka så går endast mån-torsd. Skönt att ha lite längre helg sen.


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Vi har inga håltimmar i skolan, utan de enda rasterna vi har är lunchrasten och den är på en timme. Eftersom vi äter på en restaurang måste vi gå en bit, äta och sen gå tillbaka till skolan. Jag har två lektioner om dagen och båda är 3h långa. Sen slutar jag och på må, ons och torsdagar har jag innebandyträning och hinner därmed inte göra läxor. Kan hända att jag hinner lite på torsdagar eftersom träningen börjar senare då, men annars är det hem och äta för att sedan åka till träningen.



Jag måste alltså göra i princip ALLA läxor på helgerna och det är därför svårt att hitta tid om det är mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback