Tisdag - Busskort och kallt..

Dagen började blåsigt, tog bussen till skolan och hade första lektionen som var estetiskverksamhet. Så segt eftersom att man inte känner nån.. Dessutom skulle vi ut och fota..

Efter den lektionen mötte jag upp Lisa i bibblan och valde att plugga lite vägmärken.

Åt lunch, som var pasta sås med skinka. Just den skinksåsen brukar vara krämig och god men inte idag.. Den var ju god endå men hade sett framemot den krämiga såsen...

Sen var det då svenska o vi skulle svara på nått slags quiz, hade redan sjukt ont i huvudet och svårt att koncentrera mig. Så skönt när brillorna kommer så man slipper huvudvärken dagarna i ända..

Sen var det då historia där vi fortsatte med grupparbetet, gick väl hyfsat bra men rätt långtråkigt. Efter historian skulle jag ner på stan och började leta busskort, men har tappat det!!! Så irriterande eftersom att jag alltid brukar ha stenkoll på sånt. Iaf så gick jag och mötte älsklingen i stan, gick runt ett tag och kikade och inhandlade även en ring :) Bild på den kommer i eget inlägg sen.

Sen kom pappa och jag körde till maxi för att handla, gick väl bra som vanligt och köpte de nya chipsen från olw. Creamy pizza och Wild west BBQ hette dem, så det ska bli spännande att testa. Köpte också fanta wildberries som uppenbarligen kommit tillbaka :D :D :D :D :D Älskade den förut när den fanns och hade den alltid på fredagar, var tvungen att ta ett glas ikväll för att känna om smaken var den samma. Det var den! <3

Väl hemma såg jag att mina skolfoton redan hade kommit hem, på bara 1 vecka. Så tänkte visa en bild i slutet av inlägget.

Ikväll har jag pluggat lite Geografi och så har jag gjort popcorn i kastrull :)



Mitt skolfoto hösten 2010 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback