Tisdag - Massor av sol

Har varit super väder här både idag och igår och det känns helt underbart. Solen skiner och värmer väldigt bra!

Igår blev det ingen blogg, men skriver om gårdagen nu istället. Försgt var det skola som gick bra o va tråkig.. Sen efter skolan tog jag mig en promenad i det fina vädret. Tog också kort som jag kommer lägga upp längst ned i detta inlägg.

Idag var jag hemma från skolan eftersom jag hade haft feber. Såg klar Flickan som lekte med Elden, så bra film verkligen! Sen såg jag första delen av Kommissarie Winter, den var också bra. Efter det gick jag ut en liten stund bara för att få lite luft, var jätte varmt ute iaf. Sen har jag legat och vilat på sängen o läst..

Förövrigt kom mitt körkortstillstånd idag :D Så nu får man äntligen börja övningsköra, känns super!

Imorrn är det skola som gäller sen ska jag gå till Stadsparksbadet och simma lite tror jag, är ju alltid bra med lite träning.

Nu ska ja förbereda mig för att lägga mig så jag är frisk imorrn.


Bild på tunikan/klänningen ja köpte i söndags..


Byttorpssjön igår =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder :) Har varit så underbart väder! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback