Onsdag - OS Guld :D

Idag började jag med att komma lite sent.. Sen var det rätt lugnt faktiskt, på bild och formen målade vi med färg .. Och sen iodrotten var det gymmet... Dock blev jag skapligt irreterad på våran idrottslärare som låter vissa träna hemma o gör som han vill, för sen fick ingen annan göra det! Så dålig stil..

Efter idrotten blev det att gå till stan, köpte hårklämmor och sen tog jag bussen till Alingsås eftersom det väntar praktik imorrn för min del =) När vi kommit fram belv jag sugen på att fika och gå i lite affären så jag och älsklingen gick till affärshuset och kikade på bla. skidor som jag kanske ska köpa =) Sen tog vi en god fika! Jag åt en amerikansk blåbärscheesecake med hallonsås, och älsklingen åt äppelpaj..

Ikväll har det varit lugnt, har sett på OS och svenska killarna lyckades ju ta GULD i stafetten :D

Nu ska jag göra mig klar för sängen ..

Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg Elmér

Hejsan gumman! :) Ett tag sen vi pratade och jag har inte haft orken att hålla mig uppdaterad på din hemsida och ingen annans heller för den delen. Er fika lät riktigt gott. Hoppas allt är bra med dig och Robin. Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback