Torsdag - Nya praktiken..

Idag var första dagen på nya praktik platsen =) Gick super bra och va rätt skoj faktiskt.. Fick göra mer saker, och dan gick riktigt snabbt.

Fick gå hem typ 10 i 6 för det fanns inte mkt mer o göra o eg. ska ja ju ta 18 bussen hem men nu blir det 20 bussen så jag hinner äta kvällsmaten med älsklingen o hans familj =) När jag kommer hem i kväll blir det till att packa ner resterande saker och sen sova, ska ta med all packning som är klvar imorrn till skolan och sen åka direkt till älsklingen =)'

Så skönt med lov igen =) Ska dessutom inte åka tåg lika länge imorrn för vi tog en tid när de går snabbare =)

Nu ska jag avsluta så jag hinner ta med det jag ska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback