Fredag - Bullbak

Dagen började bra, vaknade utvilad! Så skönt när vi nu lyckas få in lite sval luft på rummet på kvällarna.

Bestämde mig efter ett tag att baka bullar :) Var länge sen jag gjorde det, men det gick bra! Gjorde halva satsen med kanel o socker fyllning och den andra med kardemumma och socker fyllning! De blev helt underbart goda och saftiga! Ska passa på att ta med några på bilresan imorrn :)

Sen har jag tagit kort på stockrosorna igen, efter maten. Vi åt hemgjord pizza som var super god!

Nu ikväll har det blivit lite serie avsnitt blir nog några till innan sängen kallar.

Imorgon ska vi gå till affären o köpa lite godis till resan o sen ska vi väl skjutsa in pappa till stan innan vi åker till Katrineholm (Valla) för att träffa Sandra med dotter :) Ska bli kul o ses.

NU ska jag fortsätta titta, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback