Fredag - Mini shopping och myskväll deluxe :)

Dagen började med lite lätt frukost innan vi tog bussen till stan, Robin gick för att lämna ett papper medans jag shoppade :) Vad jag shoppade får ni se i nästa inlägg.

Medans jag väntade på Robin satte jag mig på en tom bänk och lyssnade på musik. DÅ kommer en kille i 30-års åldern o sätter sig o breder ut sig så ja drar mig mer mot kanten. Då säger han nått och TAR PÅ MITT LÅR!!!! Blev as arg o sa direkt "Dra åt helvete ditt jävla äckel!", sen skyndade jag mot stationen för att ta bussen hem. Robin stackarn visste ju inte var jag va så han gick till stationen som tur var.

Väl hemma igen blev det städning av rummet, så skönt med nystädat! Efter det gjorde vi lite blandade små saker, sen vid 17 tiden gick vi till affären o handlade till kvällsmaten samt till kvällsmyset!

Hann också med att baka cupcakes :) Så goda!

Vid 20 satte vi oss och åt och sen åkte pappa till stan. Så då dukade vi fram cupcakes, godis och chips och dip! Sen såg vi filmen "Grown Ups", den var rolig! Vi hade verkligen myskväll deluxe, med allt som behövs.

Nu ska jag kolla runt lite innan vi ska sova. Avslutar med 2 bilder!

 En riktigt rolig film :D


Underbara cupcakes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback