Onsdag - Låång promenad :)

Idag har vi fått lite finare väder igen, så det var jätte skönt ute.. Efter att vi hade matat villemo vid 1 tiden så tog vi en långpromenad på 1½ timme :) Riktigt skönt när man kom hem, kändes så bra att inte bara ha suttit inne hela dagen!

Har hunnit med att titta på lite serier och mysa. Ikväll har det blivit lite sims 3 spelande med :)

Imorrn ska jag se om jag kan hitta på något på dagen, ska kanske in på stan på eftermiddagen innan vi ska äta o gå på bio med de andra. Blir nog att kolla lite på rean o så, kanske hitta nått till min fina älskling <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag köpte den på miqmaq, heter de så tro? Det som ligger i gränby iaf :) Kostade 149 kr om jag inte minns helt galet, har sett att den finns någon annanstans också men minns inte var.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback