Tisdag - Mopedåkning till Ulva :)

Dagen började inte så kul direkt, vaknade kl. 05.30 av att jag var super varm o kunde sen inte somna om. Bara att gå upp o sätta sig i fåtöljen med datorn, satt nåra timmar.. Vid 10 tiden somnade jag i fåtöljen o sov där en stund, så skönt att vara lite piggare när man vaknade. Huvudvärken från den tidiga morgonen var borta.

Blev en dusch o lite lunch, sen vid 15 tiden blev det bussen till stanför o möta pappa. Var ett helvete att åka buss i denna värme, så att komma in i bilen var underbart. Skulle nästan kunna åka bil en heldag bara för att få svalka av ac!

Åkte till Maxi och handlade, där var det också svalt och skönt :) Väl hemma igen blev det pastasallad till kvällsmat och sedan åkte jag o pappa på min moppe hem till Lasse(Pappas kompis) med fru. Där fixa de iordning en moppe så alla hade varsin o sedan åkte vi till Ulva :) Var helt underbart att köra igen och det var helt perfekt moppeväder :)

Kollade på endel bilar o motorcyklar på Ulva samt träffade farmor o farfar som också åkt dit.. Åt en glass och njöt av vädret innan vi åkte hem till Lasse med fru igen för lite te..

Har nu under senare delen av kvällen sett postkodskampen på nätet o ska väl snart sova. Ska på kalas för min kusin som fyllt 9 på torsdag. På lördag ska jag o älsklingen ner till Katrineholm(Valla) O hälsa på Sandra med dotter :) Lånar bilen då, så slipper passning av tåg o buss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback